«Педагог-дефектологтың кәсіби қызметінің негізгі аспектілері» атты педагог-дефектологтарға арналған Республикалық тәжірибеге бағытталған семинардың

БАҒДАРЛАМАСЫ

 

 

Өткізілетін күні: 01-03.12.2022 жыл

Өтетін орны: Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Щучинск қаласы, Щучье көлінің оңтүстік-батыс бөлігі, «Балдәурен» РОСО» РМҚК

Жұмыс тілдері: қазақша, орысша.

Мақсаты: дефектология саласындағы өзекті мәселелерді талқылау алаңын құру, қазіргі жағдайдағы жұмыстың негізгі бағыттарын анықтау, шығармашылық пен кәсіби өзін-өзі жетілдіруді дамыту.

Семинардың қатысушылары: ҚР Оқу-ағарту Министрлігі орта білім комитетінің, Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының, «Арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың Ұлттық ғылыми-тәжірибелік орталығы» РММ өкілдері, жалпы білім беретін, арнайы мектептердегі, орталықтардағы директорлардың әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасарлары, дефектолог-мұғалімдер, дефектологтар, логопед-мұғалімдер, логопедтер, педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтар.

 

Уақыты

Жұмыс мазмұны

Өткізілетін жері

1 желтоқсан (бейсенбі)

Күні бойы

Семинар қатысушыларының келуі, тіркелуі, орналасуы

Атриум 1 қабат

09.00 - 10.00

Таңғы ас

Асхана

10.00 – 12.00

Табиғатпен үйлесімді сағат (сауықтыру қызметтері, бассейн)

Орталық аумағында

12.00-12.40

«Балдәурен» Орталығы бойынша экскурсия

Орталық аумағында

12.00-13.00

Түскі ас

Асхана

14.30-17.00

«Бурабай» МҰТП-не экскурсия

 

17.30-18.30

Тимбилдинг

Орталық аумағында

19.45

Кешкі ас

Асхана

2 желтоқсан (жұма)

08.45-09.40

Таңғы ас

 

09.40 дейін

Семинар қатысушыларының келуі, тіркелуі, орналасуы

Атриум,1 қабат

10.00-10.30

Республикалық тәжірибеге бағытталған семинардың салтанатты ашылуы

Концерт залы

11.00-11.05

Пленарлық отырыс

«Балдәурен» республикалық оқу - сауықтыру орталығы» РМҚК бас директорының ОТЖ бойынша орынбасары Амиргалиев Жангелді Қуандықұлының құттықтау сөзі

Концерт залы

11.07-11.25

Мүмкіндігі    шектеулі    оқушыларды                                       психологиялық- педагогикалық қолдаудағы командалық тәсіл

Егорова Елена Валерьевна, «Арнайы және инклюзивті

білім беруді дамытудың ұлттық ғылыми-практикалық орталығы»   РММ                         республикалық                         ресурстық

 

орталығының басшысы, педагог-психолог, әлеуметтік ғылымдар магистрі, мінез-құлық талдаушысы

 

11.27-11.40

Ерекше білім беруде қажеттілігі бар балалардың инклюзивті білім беру құқықтарын жүзеге асырудағы психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің рөлі

Темирбаева Майя Женисовна, Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының инклюзивті білім беру орталығының жетекші сарапшысы,

«Инклюзивті білім беру» бағыты бойынша магистр

11.42-11.57

Әдістемелік көмек көрсетудегі жобалық қызметтің тиімділігі

Марат Маншук Маратовна, Астана қаласы әкімдігінің

«Әдістемелік     орталығы»     МКҚК     арнайы     және инклюзивті білім беру бөлімінің басшысы

 

12.00 -12.15

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың арнайы педагогтары мен ата-аналарының ынтымақтастығы Дмитриева-Лепешева Ольга Геннадьевна, «Көкшетау қаласының №1 арнайы мектеп-интернаты» КММ;

«Облыстық оқу-әдістемелік кабинеті» КММ Инклюзивті білім беруді ғылыми-әдістемелік сүйемелдеу бөлімінің әдіскері, мұғалім-дефектолог

 

12.15-12.30

«SHARE» халықаралық жобасы шеңберінде іс-әрекеттегі тәжірибені зерттеу

Сегизбаева    Айжан     Акрамовна,    Астана                      қаласы әкімдігінің «2 арнайы мектеп» КММ

12-30

12.45

Барлық балалар ерекше: «Балдәурен» РОСО-да дефектологтың жұмысы

Югай Ольга Владиславовна, дефектолог, Балқаш қаласының «Балдәурен» республикалық оқу - сауықтыру орталығы» РМҚК филиалы

13.00-14.00

Түскі ас

Асхана

14.30-17.00

Секциялар жұмысы:

Секция №1

Дефектолог жұмысындағы пәнаралық тәсіл

 

Модератор: Виговская Елена Николаевна,

«Балдәурен» республикалық оқу - сауықтыру орталығы» РМҚК, ҒӘБ әдіскері

 

1. Есту қабілеті бұзылған балалардың оқу дағдысын қалыптастыру

Асамбаева Сауле Жумабаевна, Алматы қаласы есту қабілеті төмен балаларға арналған №5 арнайы түзету мектеп-интернаты, есту қабілеті бұзылған балаларға арналған бастауыш сынып мұғалімі

Информатика кабинеті

 

  1. Тәрбиеленушілерді      әлеуметтендіру        бойынша жұмыстарды бағдарламалық қамтамасыз ету

Францен Александра Ивановна   Қарағанды қаласы,

«Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қолдау орталығы» КММ, мұғалім-логопед

 

  1. Логопедтің           мектептегі             жұмысының ұйымдастырушылық және әдістемелік аспектілері Серченя Ольга Николаевна, Қарағанды облысы

«Қаныш Сәтбаев атындағы тірек мектебі (ресурстық орталығы)» КММ, директордың оқу бөлімі бойынша орынбасары

 

 

  1. Ойнай отырып дамимыз

Сагынбекова Гульбайра Мухтаровна, Астана қаласы

№96   «Аяла»   арнайы   балабақшасының                                                                        инновация бойынша әдіскері

 

  1. Зиятында бұзылысы бар балаларға арналған арнайы мектеп - интернатта информатиканы оқытуды жетілдіру Маженова Галия Тасболатовна, Қарағанды облысы білім басқармасының «№ 9 арнайы мектеп-интернаты» КММ, информатика пәні мұғалімі

 

  1. Арнайы мектеп жағдайындағы бастауыш сынып оқушыларының жобалау-зерттеу қызметі

Балтаева Гуля Мұхитқызы, Астана қаласы «№2 арнайы мектеп» КММ, мұғалім-дефектолог

  1. Инклюзивті балаларды қалыпты ортаға бейімдеудің жолдары

Дуканова Замзагул Темиргалиевна, Павлодар облысы білім басқармасының Ақсу қаласы білім бөлімінің

«Жолқұдық ауылының Қ. Қамзин атындағы орта мектебі» КММ логопед-дефектолог

  1. Балалардың таным белсенділігін заманауи әдіс – тәсілдермен жетілдіру

Утегулова Гулзада Амангелдиевна, Батыс Қазақстан облыстық көру қабілеті бұзылған балаларға арналған арнайы мектеп-интернаты мұғалім-дефектолог, педагог-зерттеуші

 

Секция №2

Әр түрлі топтағы балалармен логопедиялық жұмыс

Модератор: Рощина Елена Николаевна, Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Щучинск қаласының «№4 жалпы білім беретін мектебі» КММ, логопед, педагог-сарапшы, дефектолог

Концерт залы

 

  1. Сөйлеу тілі бұзылған балалардың тілін дамытудағы тиімді әдіс-тәсілдер

Мукашбекова Сайрангуль Саркытбаевна, Қарағанды облысы Балқаш қаласы білім бөлімінің «Әлихан Бөкейханов атындағы №15 мектеп-лицейі» КММ, Арнайы педагог, логопед

 

  1. Биоэнергопластика принципіне сәйкес артикуляциялық аппараттың қозғалғыштығын дамыту тәсілін оңтайландыру арқылы балалармен логопедиялық жұмыс

Токсумбаева Жанар Дюсеновна, Солтүстік Қазақстан облысы «Чистовка орта мектебі» КММ, логопед мұғалім

 

  1. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар бастауыш сынып оқушыларында дидактикалық ойындар арқылы есту және есту жадысының зейінін қалыптастыру

Серватинская Ирина Геннадьевна СҚО, Айыртау ауданының «Саумалкөл № 1 ОМ " ҚММ, логопед

 

  1. Көрнекі модельдеу әдісімен 1-деңгейлі сөйлеудің жалпы дамымауы бар балаларда фразалық сөйлеуді дамыту бойынша логопедиялық жұмыс

Рощина Елена Николаевна, Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің Щучинск қаласының «№ 4 жалпы білім беретін мектебі» КММ, дефектолог, логопед, педагог-сарапшы

 

  1. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың өмірлік құзыреттерін қалыптастыру

Осыко Виктория Владимировна, Қарағанды облысы білім басқармасының «№ 9 арнайы мектеп-интернаты» КММ, мұғалім-логопед

 

  1. Түзетушілік       процесінде              технологиялық құралдарды (forbrain ® логопедиялық гарнитурасы, tomatis ® Infinite дербес құлаққаптарды) пайдалану Чудиновская Вероника Юрьевна, Қарағанды облысы білім басқармасының «№ 6 арнайы мектеп-интернаты» КММ , Қарағанды қ., мұғалім-дефектолог, мұғалім- логопед, Томатис маманы

 

  1. Сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен жұмыс жасауда денсаулық сақтау технологияларын қолдану Кажкенова Индира Арслановна, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, «Сырымбет орта мектебі» КММ, педагог – логопед

 

  1. Холистика әдісі жалпы білім беретін мекеме жағдайында жоғары мектеп жасына дейінгі балаларда

 

 

сөйлеудің дыбыстық жағын түзетудің тиімді тәсілдерінің бірі ретінде

Зарецкая Олеся Владимировна, Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің №4 жалпы білім беретін мектебі» Қостанай КММ, логопед-мұғалім

 

9.           Сөйлеу терапиясының әртүрлі кезеңдерінде сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен көрнекі құралдар мен тренажерлерді тәжірибеде қолдану

Кравцова Альфия Маратовна, Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Щучинск қаласының «№2 жалпы білім беретін мектебі»

КММ, логопед

Секция № 3

Тәжірибелік дефектология

6 қабат Театр студиясы

Модератор: Югай Ольга Владиславовна, Балқаш қ.

«Балдәурен» республикалық оқу-сауықтыру орталығы» РМҚК филиалы

 

1.       Аутизм қасырет емес, нағыз қасырет оны елемеу

Абилсейтова Шынар Тулегеновна, Ақмола облысы

«Қызылжар ауылының ЖОББМ» КММ,                                                                           логопед- мұғалімі

 

2. Логопедиялық сабақтарда оқытудың дәстүрлі емес әдістерін қолдану

Джумадиева Айгуль Жылкыбаевна, Павлодар облысы, Павлодар қаласы, «№ 6 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ, логопед, дефектолог

 

3. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған сабақтан тыс жұмыстарда мидың оң жақ жарты шарын жүзеге асыру арқылы сурет салу әдістемесін қолдану

Редькина Валентина Григорьевна, Ақмола облысы білім басқармасының Сандықтау ауданы бойынша білім бөлімінің «Лесное селосының жалпы білім беретін мектебі» КММ, дефектолог-мұғалім

 

4. Есту   қабілетіндегі   бұзылыстары   бар балалардың ауызша сөйлеуді дамытудағы маңызы

Сейлканова Алия Сериковна, Ақмола облысы, Көкшетау қласы № 4 арнайы мектеп – интернаты, дефектолог – мұғалім

 

5.       Оқу – тәрбие процесін экологияландыру арқылы      мектеп-интернат      жағдайында              зиятында

бұзылысы бар білім алушыларды әлеуметтендіру

 

 

Усольцева Ольга Владимировна, Қарағанды облысы білім басқармасының «№ 8 арнайы мектеп-интернаты» КММ дефектолог-мұғалім

 

  1. Есту қабілеті төмен балалардың естіп қабылдауын дамыту және сөйлеу тілін түзетуге арналған жеке сабақтар

Махадилова Макпал Садуакаскызы, Алматы қаласы «Есту қабілеті төмен балаларға арналған №5 арнайы (түзету) мектеп-интернаты, ЕҚД мұғалімі

 

  1. Баланстық тақталар мен тік беттерді қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларда мишықты дамыту

Пьянзина Светлана Витальевна, Павлодар облысы

«Ақсу қаласының №7 орта мектебі» КММ, дефектолог,

 

  1. «Дислексиямен логопедиялық жұмыс» (ЕББҚ бар оқушылармен жұмыс тәжірибесінен) ЕББҚ бар оқушының ұсақ моторикасын дамыту бойынша тәжірибелік логопедиялық жұмыс (2-типті ЖБА – 2-типті жұлын бұлшықет атрофиясы)

Потапенко Алеся Викторовна,

Астана қаласы № 14 мектеп-гимназиясы, бастауыш сынып мұғалімі, логопед-мұғалім,

 

  1. Педагогикалық жоба. Қақпақтар: пластикалық қақпақтардың екінші өмірі

Архипова Наталья Николаевна, Қарағанды облысы білім басқармасының «№ 8 арнайы мектеп-интернаты» КММ, дефектолог-мұғалім

 

  1. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудағы жаратылыстану сабағында заманауи технологиялар гаджет пен QR кодты қолдану Тусупбекова Рзыкгуль Алкеновна, Қарағанды облысы білім басқармасының N 2 арнайы -мектеп интернаты”КММ , дефектолог-мұғалім

 

Секция №4

Бұзылыстары бар балаларға көмек көрсету мәселелерінің қазіргі жағдайы

Модератор: Алахатова Толкын Сериковна, Ақмола облысы білім басқармасының «Облыстық психологиялық-медициналық-педагогикалық

консультациясы» КММ, жетекшісі

 

1.    Көру қабілетінде бұзылыстары бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосу ерекшеліктері

Күмісбаева Баян Дүйсенбекқызы, Қарағанды облысы, Қарағанды қаласы «Қарағанды облыстық

Кітапхана

 

психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация» КММ, тифлопедагог

 

Зерде бұзылыстары бар балаларға заманауи технологиялармен дәстүрлі оқыту әдістерінің қолданудағы EduQuest технологиясының (EduKvest) тиімділігі

Нұрекешова Жанар Мәжитқызы, Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, дефектолог-мұғалім

 

  1. Инклюзивті білім беру жағдайында логопед- дефектолог жұмысының ерекшеліктері

Смирнова Наталья Владимировна, Павлодар «Ақсу қаласының №7 орта мектебі» КММ, логопед- дефектолог

 

  1. Инклюзия: келешек қазірден басталады

Ашербекова Жамал Бекболатовна, «№2 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ, дефектолог-мұғалім

 

  1. Аутизм балалардың ерекшеліктері: ауытқулары немесе бұзылыстары бар балаларға көмек көрсету мәселелерінің қазіргі жағдайы

Сәбит Индира Ғалымжанқызы, Ұлытау облысы Сәкен Сейфуллин атындағы ЖББМ, дефектолог

 

  1. Аутизмі бар балалар мен олардың ата-аналарына психологиялық көмек беру жолдары мен әдістері

Лакабева Нургуль Турмахамбетовна, Түркістан

қаласыны адами әлеуетті дамыту бөлімінің «М.Шоқай атындағы №24 жалпы орта мектеп» КММ, мектеп

директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

 

  1. Жалпы білім беретін мектеп жағдайында аутизмі бар балаларға көмек көрсетудің заманауи мәселелері

Павина Олеся Анатольевна, Павлодар қ. №14 ЖББМ мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары

 

  1. Бұзылысы      бар      балаларға      көмек        көрсету проблемасының қазіргі жағдайы

Акимбекова Лайла Мукатаевна, оқу ісі жөніндегі мектеп директорының орынбасары

 

 

Секция №5

Педагог-психологтың кәсіби қызметінің ерекшелігі, олардың жұмысының мазмұны мен ұйымдастырылуы

 

Модератор: Егорова Елена Валерьевна, «Арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың Ұлттық ғылыми-

практикалық     орталығы»     РММ     педагог-психолог,

6 қабат

Робототехника студиясы

 

әлеуметтік ғылымдар магистрі, мінез-құлық талдаушысы, Республикалық ресурстық орталықтың басшысы

 

  1. Психикалык дамуы тежелген балаларга психологиялык комек

Отынчиева Лаура Маратовна, Қарағанды облысы Бұқар жырау ауданы «Ростов тірек мектебі(РО)» КММ, педагог-психолог

 

  1. Мектеп ұжымында буллингті алдын алу бойынша ойындар мен жаттығулар

Жанасова Сауле Кундакпаевна, Павлодар облысы, Павлодар қаласы, «№ 6 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ, педагог-психолог

 

  1. ЕББҚ бар балалармен сурет салудың дәстүрлі емес әдістері және олардың дамудағы рөлі

Паршина Юлия Сергеевна, Солтүстік Қазақстан облысы «Смағұл Сәдуақасұлы атындағы №2 орта мектебі» КММ педагог-психолог

 

  1. Жалпы білім беретін мектепте ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық- педагогикалық сүйемелдеудегі ПМПК рөлі

Жантаева Карлыгаш Кадиржановна, Астана қ. №6 ПМПК, дефектолог-сурдопедагог

 

  1. Арнайы сөйлеу сыныптары оқушыларының ата- аналарымен жұмыс істеу ерекшеліктері

Магауина Дана Мараткызы, «Б.Момышұлы атындағы

№53 мектеп-лицей» ШЖҚ МКК, педагог-психолог

 

  1. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау шеңберінде логопед - мұғалімнің жұмысында заманауи тәсілдерді қолдану

Утетилеуова Қарлыгаш Ыскаковна, Павлодар қаласы

№26 балабақша логопеді

 

  1. Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу тілін дамытуда ұсақ моториканың маңызы

Мендешова Аягөз Ержанқызы БҚО, Орал қаласы Облыстық есту қабілеті бұзылған балаларға арналған арнайы мектеп-интернатының педагог-психологі

 

17.30-18.30

Табиғатпен үйлесімді сағат (сауықтыру қызметтері, бассейн)

Орталық аумағы

18.30-19.30

«Жастар» педагогикалық тобымен танысу

Концерт залы

19.30

Кешкі ас

Асхана

3 желтоқсан (сенбі)

08.45-09.45

Таңғы ас

Асхана

10.00-12.00

Республикалық семинардың салтанатты жабылуы:

«Педагог-дефектологтың кәсіби қызметінің негізгі аспектілері» атты педагог-дефектологтарға арналған Республикалық тәжірибеге бағытталған семинар ұсынымдарын әзірлеу бойынша диалог алаңы

  • Қарар қабылдау
  • Сертификат табыстау рәсімі

Концерт залы

12.30-13.30

Түскі ас

Асхана

14.30

«Бурабай» МҰТП-не экскурсия

 

Семинар қатысушыларының кетуі


Біздің серіктестер

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner