Азаматтық-патриоттық бағыттағы ауысымдар


Балдәуренде жыл бойына 16 ауысым өтеді, олардың тақырыптық бағыты әртүрлі: шығармашылық, әлеуметтік, экологиялық, зияткерлік және т.б. Ауысымға бірлескен басқару органы таңдалады. Бірақ жылына бірнеше ауысым толығымен балалар мен жастарды патриоттыққа тәрбиелеуге бағытталады.
Әскери-патриоттық клубтар мен бірлестіктердің жиыны
Жиынның негізгі мақсаты: жастарға әскери-патриоттық тәрбие беруді жандандыру және жетілдіру, жасөспірімдердің бойында жоғары патриоттық сананы, өз Отанына адалдық сезімін, азаматтық борышы мен конституциялық міндеттерін орындауға дайындығын қалыптастыру. 
Жиынға- әскери-патриоттық клубтардың, кәсіподақтардың, командалардың мүшелері –және әскери-өнеркәсіп кешенінің облыстық конкурсының жеңімпаздары қатыса алады. Жиындар бағдарламасы аясында: қатарға тұру мен сахналық патриоттық әнге шолу, «Әскери істің игілігіне» байқауы, «Мерген» байқауы және «Қорғаныс» байқауы өткізіледі.
«Достықтың алтын көпірі» Қазақстан халқы Ассамблеясының республикалық жиындары.
2003 жылдан бері «Балдәурен» дәстүрлі «Достықтың алтын көпірі» балалар форумын өткізіп келеді. Өзгерістер бағдарламасын жүзеге асыру аясында балалардың өз құрдастарына тіл меңгеру деңгейін, тарих пен мәдениетті, біртұтас достық пен келісім шаңырағының астында тұратын этностардың салт-дәстүрін білу деңгейін көрсетуге мүмкіндік беріледі. 
«Алтын мұра» балалар этнографиялық фестивалі.
Этнопедагогикалық өзгерістердің басым бағыттары:
- қазақ халқының салт-дәстүрімен таныстыру арқылы тарихи мұраны талдау;
- этноқолданбалы бағыттар бойынша шығармашылық шеберханаларға және конкурстарға қатысу арқылы ауысымға қатысушылардың шығармашылық әлеуетінің дағдыларын дамыту болып табылады.                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Жас этнографтар «Қазақ этноауылы» этнопедагогикалық бағдарламасын жүзеге асыруға, шеберлік сабақтарына белсене атсалысып, халық өнерінің қыр-сырын меңгеруге мүмкіндік алды.
Республикалық жас құтқарушылардың жиналысы
Республикалық жас құтқарушылардың жиналыс бағдарламасы шеберлік сабақтарын, авариялық-құтқару құралдарының көрмелерін, ТЖМ демонстрациялық қойылымдарын, «Юные спасатели» үгіт-насихат топтарының тұсаукесерін ұйымдастыруды қамтыды.                                                                                                                                                               Жиналыстың негізгі мақсаттары: азаматтық қорғаныс негіздері, авариялар, зілзала және дүлей зілзалалар зардаптарын жою кезіндегі авариялық-құтқару және басқа да кезек күттірмейтін жұмыстар, зардап шеккендерге медециналық көмек көрсету істері бойынша білімдерді меңгеру болып табылады.
«Земля – наш общий дом» республикалық балалар экологиялық форумы
Форумның мақсаттары:                                                                                                                                                                                                                                                                                                              -  қатысушылардың экологиялық мәдениетті және қоршаған ортаны белсенді қорғауға дайындығын қалыптастыру;                                                                                                                         - Қазақстанда балалардың экологиялық қозғалысын дамытуға жәрдемдесу;                                                                                                                                                                                                      - Экологиялық мәселелердің шешімін іздеуде ересектермен бірігу.                                                        
Ауысымға қатысушылар: «Біз, жас экологтар, барша балдәурендіктер атынан біздің үндеуіміз жер бетінде тұратын әрбір адамның жүрегінде жаңғырық болуы үшін игі істі қолға алғымыз келеді. Тек барлығымыз бірге және тек бірге біз жерімізді жасыл және гүлдей сақтаймыз! »-деп өз қатарластарына үндеу жазды.
20 күн бойы ауысымға қатысатын балалар мынандай мүмкіндіктерге ие болды:
• Қазақстан аумағында тұратын этностардың тілді меңгеру деңгейін, тарихы мен мәдениетін, салт-дәстүрін білу деңгейін әріптестеріне көрсету;
• азаматтық-патриоттық, экологиялық және басқа да мәселелерді шешу жолдарын іздеуде ересектермен бірігуге белсенді қатысу.

Патриоттық бағыттағы маңызды оқиғалар мен даталар                                                                                                                                                                                                                
2005 жыл
 – 25 шілдеде орталыққа Мемлекет басшысы, Қазақстан халықтары Ассамблеясының төрағасы – Н.Ә. Назарбаев келді.
2006 жыл
 - Қазақстан балалар қоғамдық бірлестіктері мен ұйымдарының І-Республикалық жиналысы өтті, «Обращение к ровеснику– 2030» естелік капсуласы ашылды.
2008 жыл
- орталықтың бастамасымен Қазақстан Республикасы студенттік педагогикалық ұжымдарының I- Республикалық жиналысы өтті.
2009 жыл
 – «Балдәурен» көркемсурет галереясы ашылды.
2010 жыл
– Орталықта әлемнің 98 елінен 526 қатысушының қатысуымен 51-ші халықаралық математикалық олимпиада өтті.
2011
– 20 желтоқсанда «Балалар демалысын ұйымдастырушылар достастығы» халықаралық қоғамдық ұйымының атынан «Балдәурен» РОСО-на «Жеңіс туының» көшірмесі табыс етілді.
2013 жыл
- Владивосток қаласындағы, «Океан» КТА жетекші командаларының халықаралық фестивалі өтті. «Жастар» КТА командасы 1 орын үшін мақтау қағаздарымен, медальдармен және дипломмен марапатталды;
- Беларусьтің «Зубренок», Ресейдің «Океан» халықаралық балалар орталықтарымен онлайн байланыс; Қырғызстан қазақтарының қауымдастығы.
2014
- «Наши знания во имя Родины» атты жас зерттеушілердің республикалық жиналысы;
- Қазақстан педагогикалық ұжымдарының республикалық жиналысы 12 - 15.03;
- Қазақстандағы балалар ұйымдары жетекшілерінің Республикалық жиналысы 15 - 18.05;
- «Балдаурен приглашает друзей» халықаралық кездесу.
2015 жыл
- Халықаралық эстафета – «Жеңіске құрмет!» акциясы.
2016 жыл
-Қазақстандықтардың жас патриоттар академиясының ашылуы;
- Академия күндері: 25-27 сәуір және 27-28 тамыз:
-Алматы облысындағы Қапшағай су қоймасының жағасында «Балдәурен» РОСО филиалының ашылуы.
2017 жыл
-«Я – Патриот своей страны» патриоттық тәрбие бойынша республикалық жобалар байқауы 15.11.16 - 22.02.2017 ж.
- Республикалық жас патриоттар – қазақстандықтар форумы 22-24.02.
-Республикалық «Туған жер семинар-практикумы бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизм бірлігі» 1-4.11.
2018 жыл
- 21-23 ақпанда жас патриоттар – Қазақстандықтардың ІІ Республикалық форумы.
- Қазақстандықтар Жас патриоттар академиясының оқу-жаттығу жиыны 7-17.08;
- Түркістан облысында «Балдәурен» РОСО екінші филиалын ашу;
2019 жыл
- Қазақстандық жас патриоттар академиясы күні 22-24.02,
- Қарағанды облысындағы Балқаш көлінің жағасында «Балдәурен» РООК үшінші филиалын ашу;
- Жас патриоттар – қазақстандықтардың ІІІ Республикалық форумы.
2020 жыл
- Академия күні
- «Перекличка» акциясы
2021 жыл
-АЮПК-ның 5 жылдығына арналған Қазақстандық жас патриоттардың онлайн форумы.

Қазақстандық жас патриоттар академиясын құру идеясының авторлары


Жас патриоттар академиясының негізін қалаушылар Төлепбай Мұхитдин Бекболатұлы мен Битуова Тілдаш Рысқұлбекқызы.
Мұхитдин Бекболатұлы- «Балдәуренде» жас патриоттар академиясын құрудың бастамашысы. Академияның түлектері – Қазақстанның түкпір-түкпірінен жиналып, академияда алған білімдерін ары қарай күнделікті өмірде қолдана отырып дамытады және атқарған жқмыстары жайлы есеп беріп отырады.
Мұхитдин Төлепбай тұсында «Балдәурен» РОСО-ның Балқаш, Қапшағай қалаларында және Түркістан облысында ашылған филиалдарын кеңейтілді. «Балдәурен» РОСО сайтының басты бетіндегі құттықтау сөзінде Мұхитдин Төлепбай: «...Балдәуреннің қандай өмір сүруі бізге – үлкендерге байланысты. Біз орталықта осындай бірегей жүйенің құрылғанын және мұнда жұмыс істейтін әрбір адамның өз жұмысы мен балаларды жақсы көретінін мақтан етеміз»- деген болатын. Оның әрбір сөзі сүйікті жұмысына, балаларға, әріптестеріне деген жеке көзқарасын көрсетеді.
Бас директор М.Б. Төлепбай көптеген Құрмет грамоталарымен, «Ерен еңбегі үшін» медалімен және 2019 жылы тәрбие ісіне қосқан өлшеусіз үлесі үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Ыбырай Алтынсарин атындағы медалімен марапатталды. 
Битуова Тілдаш Рысқұлбекқызы бірнеше жыл Нұр-Сұлтан қаласында «Дарын» Республикалық дарынды балаларға арналған ғылыми-практикалық орталығының директоры болып жұмыс істеді.
Елінің белсенді азаматы зейнеткерлікке шыққаннан кейін де бірнеше ірі жобаларды, соның ішінде «Зерде» республикалық ғылыми жобалар байқауын сонымен қатар, Халықаралық қорды ұйымдастырды. 
2016 жылдан бері Тілдаш Рысқұлбекқызы Қазақтандық Жас патриоттар академиясын ұйымдастырушылардың бірі. Академия күндері, сондай-ақ Форумдар оның міндетті түрде қатысуымен өтеді. 2020 жылы Академия күнінде Тілдаш Рысқұлбекқызы мен «Балдәурен» РОСО-ның бас директоры Әлібаев Сержан Төлеметұлы Академияның құрметті мүшелері қатарына қабылданды.

«Қазақстандық жас патриоттар академиясы» тұжырымдамасы


Басты мақсат: Қазақстанның Тұңғыш Президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев ұсынған «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясын ұғыну контекстінде жас патриот-қазақстандықтарды тәрбиелеу. «Қазақстандық жас патриоттар академиясы» (бұдан әрі – Академия) жағдайында еліміздің жас патриоттық элитасын қалыптастыру, азаматтық жауапкершілік, руханият, шығармашылық үдерісте өзінің үздік жеке қасиеттерін көрсете білу. Отан мүддесі, мемлекетті нығайту, оның өмірлік маңызды мүдделері мен тұрақты дамуын қамтамасыз ету.
Негізгі міндет: Отансүйгіштік пен азаматтық сананы тәрбиелеу мәселесі жаһандық тұрақсыздық дәуірінде мемлекеттік маңызы бар мәселеге айналып, әлеуметтік мәнге ие болуда. Жаһандану дамуының және шағын мемлекеттердің мәдени құндылықтарына шабуылдың аса күрделі жағдайында жас қазақстандықтың өз елінің тарихына, мемлекеттік тіліне, бай мәдениеті мен біртұтас халқының дәстүріне деген сүйіспеншілігін арттыру қажет. 
Академия оқытушыларының тұжырымдамалық міндеті – балалардың туған жерге деген сүйіспеншілігін мүмкіндігінше ерте ояту, олардың бойында өз елінің лайықты тұлғасы және лайықты азаматы болуына көмектесетін мінез-құлық қасиеттерін қалыптастыру, тәрбиелеу және өз үйіне, мектебіне, туған көшесіне, қаласына деген сүйіспеншілік пен құрмет пен ел жетістіктеріне мақтаныш сезімін, әскерге деген сүйіспеншілік пен құрмет сезімін қалыптастыру, қоғам өміріндегі құбылыстарға қызығушылықтарын дамыту болып табылады.
Патриотизм мемлекеттің өміршеңдігінің моральдық негізі болып табылады және қоғам дамуының маңызды ішкі жұмылдырушы ресурсы, тұлғаның белсенді азаматтық ұстанымы ретінде әрекет етеді. Патриотизм әлеуметтік құбылыс ретінде кез келген ұлт пен мемлекеттіліктің болуы мен дамуының нығайтқыш негізі болып табылады. Отанға деген сүйіспеншілік ажырамас құбылыс ретінде қоғамда қабылданған моральдық нормалармен қалыптасатын адамның сезімдік күйін, оның сенімдерін, көзқарастарын қамтиды.
2016 жылы Қазақстан халқы Ассамблеясының сәуірдегі сессиясында Қазақстандық патриотизмнің ұлттық форматы «Мәңгілік Ел» патриоттық актісі түрінде ресми түрде қабылданды, ол қазіргі таңда Қазақстан Республикасының негізгі ұлттық-мемлекеттік идеясы, халқымыздың бірлігі, өзіндік ерекшелігі, салт-дәстүрі, имандылығы, тарихы, мәдениеті болып табылады. 
Қазақстандық жас патриоттардың элиталық өзегін «Мәңгілік Ел» патриоттық актісі рухында тәрбиелеудің ортақ міндетін шешу үшін келесі негізгі бағыттар қажет:
• Академияны институционалдық негіз ретінде пайдалана отырып, заманауи жағдайларда қазақстандық оқушыларды патриоттық тәрбиелеудің бірыңғай жүйесін дамыту және құру;
• Академияның жас мүшелерінің санасы мен сезімдерінде әлеуметтік маңызы бар патриоттық құндылықтарды, көзқарастар мен нанымдарды бекіту, Қазақстанның мәдени-тарихи өткеніне, салт-дәстүрлеріне құрметпен қарау, мемлекеттің, әсіресе әскери қызметтің беделін арттыру;
• Академия мүшелерінің тұрақты тұратын және оқу орындарындағы әлеуметтік-экономикалық, мәдени-құқықтық, экологиялық және басқа да мәселелерді шешуге белсендірек қатысуына мүмкіндіктер жасау;
• Академия мүшелерін Қазақстан Республикасының Конституциясына, заңдылыққа, қоғамдық және ұжымдық өмір нормаларына құрметпен қарау рухында тәрбиелеу;
• Академия мүшелерінің Қазақстан Республикасының рәміздері – Елтаңбасы, Туы, Әнұраны, Қазақстанның басқа да рәміздері мен Қазақстанның мәдениеті мен тарихына қатысты тарихи жәдігерлеріне деген мақтаныш сезімін, терең құрмет сезімін ояту;
• Академия мүшелерінің арасында зайырлы мемлекет құндылықтарын және жоғары руханиятты қалыптастыру, Қазақстан үшін дәстүрлі діни конфессияларды тарту, Академия мүшелерін Отанға қызмет ету қажеттілігін қалыптастыру, оны ең жоғарғы рухани тұлға ретінде қорғау;
• Академия мүшелерін еңбек пен жауапкершілік, Еңбек Ерін құрметтеу құндылықтарын тәрбиелеу;
• Белсенді қарсы әрекет үшін Академия мүшелерінің сыни ойлауын қалыптастыру
• Антипатриотизм, ақпаратты манипуляциялау, зорлық-зомбылық культіне негізделген бұқаралық мәдениет үлгілерін насихаттау, тарихты бұрмалауға қарсылық;
• Академия мүшелерінің арасында нәсілдік, ұлттық, діни төзімділікті қалыптастыру, Қазақстан халқының этностары арасындағы достық қарым-қатынасты дамыту.

Академия мүшелерін патриоттық тәрбиелеу принциптері:
• патриоттық жұмыстың арнайы формалары мен әдістерін қолдануды көздейтін тәрбиешілердің патриоттық сезімді қалыптастырудағы авторлық көзқарас принципі;
• Академия мүшелерінің дүниетанымын және Қазақстанның ұлттық мүдделеріне бағдарланған құндылық бағдарларын өзгертуде табандылық пен парасатты бастамашылықты қамтамасыз ететін белсенділік принципі;
• Отансүйгіштікке тәрбиелеудің негізгі бағыттарының әмбебаптығы, ата-бабаларына, салт-дәстүріне және тарихына деген мақтаныш сезімін қалыптастыру принципі.
• Патриоттық идеялар мен құндылықтарды насихаттауда аймақтық жағдайларды ескеру қағидаты, бұл тек жалпы Қазақстандық патриотизмнің ғана емес, сонымен бірге туған жерге деген сүйіспеншілік сипатталатын жергілікті немесе аймақтық идеялар мен құндылықтарды насихаттауды білдіреді.
Патриоттық тәрбиенің тиімділігін бағалау оқу-тәрбие процесінің мақсаттылығын және оның жүйелік сипатын қамтитын объективті критерийлер жүйесін пайдалану негізінде жүзеге асырылады. Нәтижеліліктің негізгі критерийі жеке тұлғаның және тұтастай алғанда Қазақстан Республикасының өскелең ұрпағының әлеуметтік мәні бар мінез-құлқы мен іс-әрекетінде, көзқарастары мен құндылықтарында, сондай-ақ қалыптасып келе жатқан қоғамда көрінетін негізгі сипаттамаларының бірі ретіндегі патриотизм деңгейі болып табылады. 

Ереже


Қазақстандық жас патриоттар академиясының жұмысы туралы
1. Жалпы ережелер
1.1. Жас патриоттар – қазақстандықтар академиясы Педагогикалық кеңестің 22.02.2016 жылғы шешімі негізінде құрылды. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «Балдәурен» Республикалық оқу-сауықтыру орталығы Республикалық мемлекеттік қазынашылық кәсіпорнының (бұдан әрі – «Балдәурен» РОСО) жанындағы азаматтық-құқықтық мәселелерді шешетін балалар мен ересектердің бірлестігі болып табылады.
1.2. Жас патриоттар академиясы БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы конвенциясына, Қазақстан Республикасының Конституциясына, «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы», «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңдарына сәйкес жұмыс істейді. 
1.3. Жас патроиоотар академиясының өз логотипі, медалі және «Патриот» сертификаты, премиум-өнімдері бар.
2. Құқық және өнеркәсіптік кешен академиясының мақсаттары мен міндеттері
2.1. Жас патриоттар  академиясы жас ұрпақтың бойында отансүйгіштік сезімін, жоғары рухани-адамгершілік қасиеттерін, өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қабілетін дамыту және тәрбиелеу мақсатында құрылды.
2.2. Тапсырмалар:
• балаларды туған жерге, оның өткеніне, бүгініне және болашағына саналы түрде қарауға үйрету;
• әрбір баланың өзінің азаматтық ұстанымын жүзеге асыруына жағдай жасау;
• міндет пен жауапкершілік сезімін дамыту;
• әрбір баланың бойында Отанға деген адалдықты, қоғам мен Қазақстанға игілікке дайын болуды дамыту үшін оңтайлы жағдайларды қамтамасыз ететін патриоттық тәрбиенің тиімді жүйесін қалыптастыруға үлес қосу.
3. Құқық және өнеркәсіптік кешен академиясының негіздері
3.1. Жас патриоттар академиясының қызметі «Балдәурен» РОСО операциялық жоспары, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі бекіткен ауысым кестесі негізінде жүзеге асырылады.
3.2. ЖПҚ Академиясы мүшелерінің саладағы қызметі жыл сайын «Балдәурен» РОСО педагогикалық кеңесінде бекітілетін жоспар – эталон негізінде жүзеге асырылады.
3.3. Академияға конкурстық іріктеуден өткен 11-15 жас аралығындағы «Балдәурен» РОСО тақырыптық сессияларының қатысушы – балалар қабылданады.
4. Конкурстық іріктеу тәртібі
4.1. Жас патриоттар академиясына оқуға қабылдау мәселелерін қарау үшін құрамына конкурс комиссиясының төрағасы, хатшысы және мүшелері кіретін конкурстық комиссия құрылады. Конкурс комиссиясының мүшелері конкурсты дайындауға және өткізуге байланысты құжаттарды қарайды, ұсынылған құжаттарды қарайды (құжаттарды сынып жетекшілері мен ұйымдастырушы мұғалімдер ұсынады). Нәтижелері бойынша комиссия конкурс жеңімпаздарын анықтау бойынша ұсыныстарды қалыптастырады.
4.2. Комиссия жұмысының нысаны отырыс болып табылады.
4.3. Конкурс комиссиясының шешімдері хаттамамен ресімделеді және оған комиссияның төрағасы мен хатшысы қол қояды.
4.4. Конкурстық іріктеу жеңімпаздары ЖПҚ академиясына қабылданады және медаль, «Патриот» сертификаты және ЖПҚ Академиясының мүшесінің марапаттау өнімдерін алады.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              5. Конкурстық іріктеу критерийлері
5.1. Конкурстық іріктеу үш кезеңде өтеді.
5.2. 1-кезең. Жетістіктерімен таныстыру
-Мектепте, ауылда/қалада, облыста патриоттық/көшбасшылық бағытында белсенді жұмыс жүргізу (бірлескен басқару).
-Мектепте, ауылда/қалада, облыста жарыстарға, олимпиадаларға қатысу; оқудағы, спорттағы, шығармашылықтағы жетістіктері (презентация).
5.3. 2-кезең. Орталық іс-шараларына қатысу.
Орталықтың құрамы Академияға үміткерлерді анықтау бойынша келесі іс-шараларды өткізеді: «Нағыз патриот қандай болуы керек?» тақырыбында эссе, «Мен өз елімнің патриотымын!» атты дөңгелек үстел.», сынып сағаттары мен кешкі шамдар кезінде балалармен әңгімелесу.
Академияға үміткерлерді анықтауда мұғалімдердің, оқуды ұйымдастырушылардың, қосымша білім беру педагогтарының және спорт нұсқаушыларының балаларға педагогикалық қадағалауы ерекше мәнге ие. Мұғалімдер мыналарды ескереді: оқушылардың басқаларға және бір-біріне деген қарым-қатынасы, сыныптағы, жасақтағы өзін-өзі ұстауы, барлық лагерь және жасақ жұмыстарына белсенді және саналы түрде қатысуы. Үміткерлерді таңдауда баланың жеке жетістіктері мен көшбасшылық қасиеттері де маңызды рөл атқарады.
5.4. 3-кезең. Сұхбат
- ұлттық тарихи-мәдени процестің логикасын білу аясында өз тарихын (отбасын, елін) білу;
-кіші Отанын білу (туған жері: тарихы, мәдениеті, дәстүрлері, жетістіктері, болашағы және т.б.);
-Өз Отаның, оның тарихы, мәдениеті, ұлты, ерлік істері, әскери тарихы, жетістіктері және т.б. туралы білу;
-Қазақстан Республикасының әлемдік өркениеттегі рөлін, орны мен маңызын, қоғамымыз бен мемлекетіміздің өзіндік ерекшелігі мен бірегейлігін түсіну;
-Қоғамға және мемлекетке тән процестер мен құбылыстарды, мәселелер мен қайшылықтарды талдай білу, олардың себептері мен шешімдерін Қазақстанның қарқынды дамуы, ұлттық және әскери қауіпсіздігін қамтамасыз ету мүддесінде түсіну;
- Отанды ең жоғары әлеуметтік маңызды, рухани, тарихи және тұтас құндылық ретінде түсіну;
-Отанмен ажырамас сана, оны құрайтын нәрсеге (табиғатқа, тарихқа, тілге, мәдениетке, ұлтқа, шежіреге, дінге, аумаққа, ділге, т.б.) ажырамас араласу;
- Отанның тарихына, салт-дәстүріне, мәдениетіне, қаһармандық жетістіктері үшін мақтаныш;
- Қоғам, мемлекет өміріндегі және Отанға қызмет етудегі рөлі мен орнын түсіну;
-Қазақстанның тарихи өткені мен қазіргі даму кезеңін білу қажеттілігі.
6. Марапаттау
6.1. «ПАТРИОТ» төсбелгісі – жас қазақстандық патриоттар академиясының ең жоғары марапат.
6.2. «ПАТРИОТ» төсбелгісі және оған сертификат байқауда ең жоғары нәтиже көрсеткен Академия мүшелеріне және саладағы патриоттық белсенділігін растау (фото, бейне баяндамалар және басқа да нысандар) болған жағдайда беріледі. 
7. Кері байланыс
7.1. ЖПҚ академиясының мүшелерінің кері байланысы instagram jas_patriot парақшасы арқылы жүзеге асырылады.

Қазақстандық жас патриоттар академиясының рәміздері, атрибуттары


Жас патриоттар – қазақстандықтар академиясының логотипі
Логотип кескіннің қарапайымдылығымен және қысқалығымен ерекшеленеді.
Жас патриоттар академиясының логотипінің негізгі түсі көк. Қазақстанның мемлекеттік рәміздерінде және «Балдәурен» рәміздерінде бейнеленген бұл түс негіз ретінде алынады. Көк түс – аспанның, тазалықтың, ой биіктігінің белгісі.
Логотипте орталық орынды Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Туының бейнесі алады.

«Патриот» медалі мен сертификаты
Айрықша белгі және куәлік ретінде «Патриот» медалі «Балдәурен» білім беру орталығындағы тақырыптық сессияларға қатысушы қазақстандықтарға жас патриоттар академиясына іріктеуден өткен балаларға беріледі.

Жас патриоттар академиясының мүшелерін марапаттау.
Жас патриоттар академиясына қабылданған балалар – қазақстандықтар Patriot логотипі бар футболка немесе бейсболка бар марапат алады.

Біздің серіктестер

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner