2019 ЖЫЛДЫҢ 9 АУЫСЫМЫ «ЖҰЛДЫЗДЫ КОКТЕЙЛЬ» РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ТЕАТР ӨНЕРІ ЖӘНЕ ЖАС ЖАЙДАРМАНШЫЛАР ФЕСТИВАЛІ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ

2021.04.12
Рассказать:

Бүгінде жалынды жастардың басын қосқан «Жайдарман» әзілқойлар мен тапқырлар сайысы (бұданәрі–«Жайдарман») жастардың сүйіп көретін және сүйсіне ойнайтын әзіл алаңына айналды. «Жайдарман» — қазіргі таңда телеарна арқылы көрсетіліп, көптің ықыласына бөленіп жүрген ерекше жобалардың бірі. Көптеген жастардың жүрегіне жол таба білген бұл ойын жарнаманы қажет етпейді, керісінше Жайдарманның өзі жарнама болып табылады. Жайдарманның ең басты ерекшелігі — өз шығармашылығына өмірдегі, саясаттағы, жалпы қоғамдағы болып жатқан құбылыстарды өзек етуінде және де халықтың заманауи сұранысының талаптарына сай болуында. Сахна мәдениеті мен шеберлік, би, ән, мимика, сөйлеу мәнері, ой ұшқырлығы сияқты өнер атаулының түрлі жанрларын қамтитын аталмыш ойын тек шығармашыл жастардың орталығы. Егемендік пен тұрақтылықты ту етіп, халқымыздың рухани және мәдени топтасуы мен ұрпақтар сабақтастығын ұштастыруды, елімізде жүргізіліп жатқан саяси реформаларды кеңінен насихаттауды мақсат тұтқан «Жайдарман» әзілқойлар мен тапқырлар сайысы – жастарды мәдениеттілікке тәрбиелеу, зияткерлік деңгейін көтеру және өмірлік дұрыс бағыт-бағдар беру мен қоғам дамуына үлес қосу мен жастардың өмірде өз орнын дұрыс таба білуге баулиды.

БҮГІНГІ ЖАЙДАРМАН ЖАСТАРЫ – ЕРТЕҢГІ ЕЛ БОЛАШАҒЫ!

Жайдарманның мақсаты :       

• Қазақстан КТК Одағының ең негізгі мақсаты – мемлекеттік тілді КТК қозғалысын өркендету. Қазақ тілін кеңінен қолдану өрісін көркейте түсуге және де беделін арттыруға үлес қосу;

• Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстан — 2050» Стратегиясы: Қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауын кеңінен насихаттау;

•«Интеллектуалды ұлт — 2020» қалыптастыру идеясынан туындайтын мақсат-міндеттерді орындау;

 • Жас буынды тәрбиелеудің негізгі бағыттарының іске асуын қолдау және «Саламатты Қазақстан» бағдарламасында көрсетілген салауатты өмір салтын насихаттау;

• Жастардың жан-жақты шығармашылық қабілеттерін дамыту және олардың зерделік потенциалын жүзеге асыру;

• Қазақстан халқының тілін, мәдениетін, тарихын білу негізінде өскелең жас ұрпақтың бойында рухани-адамгершілік әлеуетті қалыптастыру;

• Жастар мен жасөспірімдердің азаматтық белсенділігі мен саналылығын арттыру;

• Танымдық жұмыстарды ынталандыру;

• Жастар мен жасөспірімдердің зияткерлік, шығармашылық және әлеуметтік дамуы үшін қолайлы жағдай жасау;

•Жауапкершілік мен еңбексүйгіштікті қалыптастыруға, көшбасшылық және ұйымдастырушылық қабілеттерін дамытуға бағытталған жастардың жеке тұлғалық қасиеттерін дамыту;

• Өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық, білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікті қалыптастыру;

• Халықаралық бітім мен азаматтық келісімге келуге, Қазақстан халықтарының ұлттық салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарының дамуына, өнегелі және рухани байлықтарын нығайтуға жағдай жасау;

• Республика аралығында және халықаралық байланыстың орнауы мен дамуына үлес қосу;

 

Мәдениет майданындағы сүбелі ісіміздің бірі — театр. Театр көрінгеннің ермегі емес, еңбек. Еңбектің көркемі. Театр — көңіл көтерудің ғана орны емес, мәдени ошақ. Өнер орны, еңбекшілер үстемдігінің мәдениет майданындағы қармаулы орынның бірі. Бүтін ел шаруасын, қоғам құрылысын социалдық негізде қайта жасауға қол қойған үстіміздегі дәуірде өнердің, өнер ішінде әдебиеттің, театрдың орны өзгеше. Бұлар — өнердің төңкерісшілдері.

Театр – халықты эстетикалық адамгершілік пен ізгілікке тәрбиелеудің аса маңызды құралы. Оның өзгеше бір қасиеті, яғни әрекетке құрылған табиғаты сахналық ойын-сауықтың мазмұн-желісі мен идеялық-эстетика негізін құрайтын драма арқылы ашылады. Театр әдеби шығарманы сахналық әрекетпен, өзіне тән бейнелі театрлық бояу-өрнекпен жаңа күйге түсіреді де драмадағы мінез-кейіптерді, олардың өзара қарым-қатынастарынан, қақтығыстарынан туатын талас-тартыс пен іс-қарекеттеріне жан бітіріп, тірілтіп жібереді. Осыған орай көрермендер де театр сахнасында өтіп жатқан оқиға әрекет пен оған қатысушы-қаһармандардың ой-арманына, шат күлкісі мен сезім діріліне, күйінішіне, жалпы тіршілік-тынысына бейжай, немқұрайлы емес, қайта бар ынта-зейінімен, ынтызар көңілімен қарайды, яғни олар осы сәтте сахналық өмір көріністерінің жай бейтарап, салқынқанды бақылаушысынан гөрі тікелей қатысушысы ретінде бой көрсетеді. Түптеп келгенде театрдың қоғамдық-тәрбиелік қызметі мен идеялық-эмоциялық және көркемдік-эстетикалық әсер күші де осыған саяды. Театрдағы басты тұлға, пьесадағы берілген жағдайға байланысты әрекет етіп, сахналық қаһарманның характерін жасайтын – актер. Ол сахнада шығармалық процесс кезінде пьеса материалын өзінің болмыс шындық туралы ой-түсінігімен, өмірде көріп-байқағандарымен, эстетикалық сезім-түйсігімен үнемі байытып, толықтырып отырады. Бұл тұста актердің бойынан орындаушылық өнерге қоса ойшыл суреткерлік қасиет те айқын аңғарылады. Актер образы пьеса және спектакльді қоюшы-режиссердің (қара Режиссерлік өнер) түсінік-шешімі мен түсіндірмесі негізінде өмірге келеді. Өнердің өзге түрлеріндей театр да өмір шындығын көркем образдар жүйесі арқылы бейнелейді. Ал мұның өзі спектакль бойынша жүзеге асады.

Театр – ұжымдық өнер, өйткені қазіргі театр спектаклі драматург, актерлер, қоюшы-режиссерсценограф (декоратор-суретші;қара Театр декорация өнері),  композитор (қара Театр музыкасы) мен хореографиялық өнерінің және киім-кешек жасаушылар, гримшілержарық берушілер секілді, театрдағы т.б. көптеген қызметкерлер еңбегінің өзара тоғысуы нәтижесінде туады. Театр өнерінің синтездік табиғаты оның тарихи даму сатысымен тығыз байланысты. Әсіресе, театрдың өзіне тән мұндай ерекшелігі драмалық әрекет, музыкаән мен бидің бір-бірінен бөлінбей тұрған кезіндегі кең таралған халық ойын-сауықтарынан айқын көрініс тапты. Кейінгі дәуірлерде өнер түрлерінің жіктеліп шығуымен және олардың одан әрі ілгері дамуымен байланысты театр өнері өзінің синтездік қасиетінен айрылды. Сөйтіп, театр негізінде драма, опера және балет секілді 3 түрі қалыптасты. Енші алып, отау тігіп, өз алдына жекеленіп шыққанымен музыкалық театр өзінің драмалық негізінен айрылған жоқ, тек мұндағы уақиға-әрекет музыкалық драматургияның тәсілдерімен, музыка-поэзиялық образдар арқылы ашылды. Театр – табиғатынан көпшілік қауымға ғана арналған, қоғамдық-мәдени мән-маңызы үлкен өнердің бірі. Ол көрерменсіз, жеке өз алдына өмір сүре алмайды. Осыған байланысты сахна мен көрермен бірігіп отырып шынайы өмір құбылысына ой жүгіртеді, оған өз тұрғысынан баға береді; театр көрермендердің ішкі жан сезіміне әсер етіп, терең толғандырған жағдайда ғана өзінің қоғамдық-әлеуметтік қызметін атқарып, эстетикалық мақсат-мұратына жетеді.

Салт-сананың социалшылдық бағытқа бастаушысы, ұйымдастырушысы. Киімі ұлттық, сүйегі пролетариаттық мәдениеттің майданы, өнердің өндірісі. Үстіміздегі дәуірде мәдениеттің, өнердің басын осылай арашалап алған соң өнер, мәдениеттің қай саласына болса да қоятын шартымыздың беті бірыңғайланады.

 

ҚР БҒМ 2019 жылға арналған жоспар - кестесіне сәйкес «Балдәурен» Республикалық оқу-сауықтыру орталығында 11-шілде және 25-шілде аралығында «Жұлдызды коктейль» Республикалық театр өнері және жас жайдарманшылар кездесуіне байланысты 9 ауысым өтеді.  

Ауысымға қатысушылар: Республикалық және халықаралық, облыстық, қалалық, аудандық өнер мектептерінің және жайдарман байқауларының жеңімпаздары, жүлдегерлері қатысады.

Ауысымның негізгі мақсаты: Дүниені, адам өмірін, қоршаған ортаны көркемдік-эстетикалық тұрғыдан игеру. Ауысым барысында балалардың шығармашылық белсенділіктерін арттыру.

Ауысымның міндеттері:

- ауысмға қатысушылардың үйлесімді сауығуы мен физикалық дамуы үшін жағдай   

   жасау;

-  жасөспірімдердің актерлік шеберлігінің мәдениеті мен шығармашылық әлеуеттерін  

   дамыту;

- театр қойылымдары мен іс-шара оқиғаларына қатыстыру арқылы эстетикалық

   талғамдарын дамыту.

 

Новости

ИТОГИ Конкурса "CosmoStars"

ИТОГИ Республиканского дистанционного конкурса юных исследователей «CosmoStars&ra..

2021.04.09

«CosmoStars» байқауының ҚОРЫТЫНДЫСЫ

Адамның ғарышқа алғаш ұшуының 60 жылдығына арналған «CosmoStars» қашықтықтан..

2021.04.09

Информация по итогам 4 смены 2021 года

Информация по итогам 4 смены 2021 года Накануне главного весеннего праздника Наурыз в Р..

2021.04.07

Международное онлайн-мероприятие

Международное онлайн-мероприятие участников смен ВДЦ «Океан» (РФ) и РУОЦ &la..

2021.04.06

Экология және Жердің болашағы

Қашықтықтан өткізілген «Экология және Жердің болашағы» атты Республикалық эс..

2021.04.02

«Экология и будущее Земли»

ИТОГИ Республиканского дистанционного конкурса эссе «Экология и будущее Земли&raqu..

2021.04.02

РЕЗУЛЬТАТЫ КОНКУРСА РИСУНКОВ

РЕЗУЛЬТАТЫ КОНКУРСА РИСУНКОВ «ЭКОЛОГИЯ ГЛАЗАМИ ДЕТЕЙ». Здравствуйте, друзья..

2021.03.20

«CosmoStars»

Адамның ғарышқа алғаш ұшуының 60 жылдығына арналған «CosmoStars» қашықтықтан..

2021.03.19

«CosmoStars»

Результаты І тура Республиканского дистанционного конкурса юных исследователей «Co..

2021.03.19

«Вместе мы - КАЗАХСТАН»

ПРЕСС-РЕЛИЗ 4 смены 2021 года Этнокультурный фестиваль «Вместе мы - КАЗАХСТАН&ra..

2021.03.17

«Біз біргеміз – ҚАЗАҚСТАН!»

2021 жылғы «Біз біргеміз – ҚАЗАҚСТАН!»  этномәдени фестивалі 4 ..

2021.03.17

«Экология глазами детей»

Информация для участников Конкурса «Экология глазами детей» В связи с больш..

2021.03.17

Выставка декоративно – прикладного искусства

В рамках программы 3 смены Республиканского конкурса детского творчества «Территор..

2021.03.12

Круглый стол «Диалог с Депутатом»

В Республиканский учебно-оздоровительный центр «Балдаурен» г.Щучинск приезжа..

2021.03.02

У нас в гостях Джунусов Руслан Рыспаевич

27 февраля в Республиканском учебно-оздоровительном центре «Балдаурен» в рам..

2021.02.28

Экология глазами детей

Внимание! Объявляем Республиканский конкурс детских рисунков и поделок «Экология ..

2021.02.25

Baldauren ArtMagic

ПРЕСС-РЕЛИЗ 3 смены 2021 года Республиканский конкурс детского творчества «Террито..

2021.02.24

Baldauren ArtMagic

2021 жылғы «Baldauren ArtMagic» шығармашылық аймағы» балалар шығармашы..

2021.02.24

Саяхат-ойын

23 ақпан күні «Балдәурен» республикалық оқу-сауықтыру орталығында «Бақ..

2021.02.24

Игра-путешествие

23 февраля в Республиканском учебно-оздоровительном центре «Балдаурен» проше..

2021.02.24

День Академии

К 5-летию образования Казахстанской Академии молодых патриотов «Республиканский уч..

2021.02.22

Қазақстандық жас патриоттар Академиясы

"Қазақстандық  жас патриоттар Академиясы" құрылғанына 5 жыл толуына орай «Бал..

2021.02.22

Отчет по итогам проведения ШВМ

Отчет по итогам проведения ШВМ 2 смена 2021 года Занятия в Школе вожатского мастерства ..

2021.02.21

Шеберлік сабақтар

Тәлімгерлік шеберлік мектебінде сабақтар 2021 жылғы 8-17 ақпан аралығында кестеге сәйкес..

2021.02.21

2-ауысымының БАСПАСӨЗ ХАБАРЛАМАСЫ

2021 жылғы «Мен – Қазақстан азаматымын!» жас патриоттардың Республик..

2021.02.05

ПРЕСС-РЕЛИЗ 2 смены 2021 года

ПРЕСС-РЕЛИЗ 2 смены 2021 года Республиканский слёт юных патриотов  «Я &nda..

2021.02.05

Пресс-релиз 1 смены 2021 года «Новогодние каникулы в «Балдаурене»

В соответствии с планом-графиком смен на 2021 год, утвержденным МОН РК, Республиканский ..

2021.01.08

2021 жылдың 1 ауысымы

 «Балдәурендегі» жаңа жылдық демалыстар  (08.01-27.01.2021ж.) Басп..

2021.01.08

Методическая поддержка педагогов

С 7 по 15 декабря Национальной Академией образования им. И. Алтынсарина были организован..

2020.12.24

Педагогтарды әдістемелік қолдау

7-15 желтоқсан аралығында Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім Академиясында «Педаго..

2020.12.24

Ұлы халықтың-Ұлы Абайы

Қазақстан Республикасының Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев өзінің «Абай және ХХІ ғас..

2020.12.10

«Ұйымдастырушы-ұстаз-2020» байқауының қорытынды кезеңі

2020 жылдың  27- қарашасы- «Балдәурен» РОСО ерекше күн. Себебі бұл күні..

2020.11.27

Құрметті «Жастар» педагогикалық отрядының ұйымдастырушы-ұстаздары!

Сіздерді 27 қараша  –«Жастар» педагогикалық отрядының құрылған кү..

2020.11.27

Финалисты конкурса «Педагог – организатор - 2020»

В честь дня рождения всеми любимого педагогического отряда  «Жастар» РУ..

2020.11.26

«Ұйымдастырушы-ұстаз – 2020» байқауының финалистері

Сүйікті «Жастар» педагогикалық отрядының туған күніне орай «Балдәурен&..

2020.11.26

«Жүрегімнің түбіне терең бойла...»

Бүгін «Балдәурен» РОСО  «Жүрегімнің түбіне терең бойла...» ..

2020.11.24

«Ақыл, қайрат, жүректі бірдей ұста...»

Бүгін Орталығымыздың кітапханасында қызметкерлер мен ауысым қатысушылары арасында  ..

2020.11.24

«Шоқан Әлемі» Республикалық ғылыми-практикалық конференциясы

Бүгін «Балдәурен» Республикалық оқу-сауықтыру орталығында қазақтың ұлы ғалым..

2020.11.18

Международный телемост «Сила в единстве», посвящённый подвигу героев 316-ой стрелковой дивизии генерал -майора Панфилова И.В.

13 ноября прошел телемост между РУОЦ "Балдаурен" и ВДЦ "Орлёнок" и  посвящённый 69 ..

2020.11.13

«Күш бірлікте» халықаралық телекөпірі

13 қарашада Мәскеу шайқасының 69 жылдығына, 316- атқыштар дивизиясының ерлігі мен 28 пан..

2020.11.13

15-ауысымның салтанатты ашылу рәсімі

ҚР БҒМ 2020 жылға бекіткен Жоспар-кестесіне сәйкес «Балдәурен» Республикалық..

2020.11.13

Ұйымдастырушы-ұстаздың портфолиосы

Бүгін «Балдәуренде» Ұйымдастырушы-ұстаздардың мәртебесі мен кәсіби шеберлігі..

2020.11.12

Менің таңдауым: ұйымдастырушы-ұстаз

Бүгін «Балдәурен» РОСО-да тәрбие үрдісіне жауапты педагог кадрларды ынталанд..

2020.11.06

«Ұйымдастырушы-ұстаз -2020»

«Балдәурен» Республикалық оқу-сауықтыру орталығы» РМҚК  «Ұй..

2020.11.05

«Педагог-организатор -2020»

  ПОЛОЖЕНИЕ о проведении конкурса профессионального мастерства среди педагогов-..

2020.11.05

Международный онлайн-телемост

4 ноября 2020 года в РУОЦ «Балдаурен» прошел международный онлайн-телемост с..

2020.11.04

Халықаралық онлайн-телекөпір

2020 жылдың 4-қарашасында «Балдәурен» РОСО мен «Зубренок» Халықа..

2020.11.04

XIV Ассамблея Русского мира

Современные технологии позволяют нам преодолеть любые расстояния и увидеться онлайн. &nb..

2020.10.30